Pengikut Blog Yang Pelik-pelik Ada

Rabu, 18 Mei 2011

kaki ku tangn ku juga


Jangan sangka tanpa kaki, wanita ini tidak maju dalam kehidupannya. Inilah insan yang dikatakan 
sebagai Orang Kelainan Upaya.












p/a: mcm aku gak hehe....
lantak la org nak cakap ape...

5 ulasan:

  1. ni geng2 hebat...tak da kaki pon tak give up..yg kita lengkap serba serbi tapi masalah sikit dah mengalah..

    Membunuh Menggunakan Sudu

    BalasPadam
  2. hehe... sabar bro setiap ape yang berlaku tu ade hikmah nye....

    BalasPadam
  3. Tetiba rasa diri ni kerdil je tengok perempuan tu.memang patut jadi contoh....

    BalasPadam

Derma Untuk Pelik klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Traffic Widget