Pengikut Blog Yang Pelik-pelik Ada

Selasa, 15 Mac 2011

terjah kedai bundle

ari ni gua terjah  1 kadai bundle kat ttdi 
shah alam.... terkejut beb sebab harga dia same macam 
bole beli baru kat butik.... ye lah selama ni nak masuk bundle 
pun susah almaklum la naik wheelchair... kdai bundle
yang biasa korang perasan kan padat.... penuh ngan baju2 
sampai xde ruang so susah la bagi oku nak masuk.... tp kedai bundle 
yang gua terjah ni ok la ade ruang lagi tuk org mcm gua masuk
sblum ni gua ade g bundle yang ade kt uptown shah alam n danau kota ngan
down town.... tempat2 ni biasa gua tgok brg biasa2 je... gua biasa bli
suar short pants..... harga dia rm10 2helai ke ape gua x ingat.... ok bila gua terjah
kedai ni ade 2 3 benda gua minat..... tapi x sure bila bole bli
 sbb mahal.... yang buat gua minat baju kat kdi ni import dari usa so mmg 
saiz gua la kan..... ok gua pun xnk cerita panjang ade beberapa photo gua 
letak so tgok la.....


selipar jepun pun ade jual bundle gak

Louis Vuitton pun ade
polo jenama kegilaan gua.... biar papa asal bergaya hehe......

pssstt!!! nak tanye pade peminat bundle....
kt bundle ade jual underware ke???? kehkeh
terima kasih la sudi melawat blog merapu ni....
banyk lg gua kena belajar pasal blog.... sesudi kan la 
kumen ngan follow blog gua yg buruk lagi hodoh ni.... 
terima kasih......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Derma Untuk Pelik klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Traffic Widget

IP