Pengikut Blog Yang Pelik-pelik Ada

Isnin, 14 Mac 2011

misi pencarian rumah berhantu di sek2 shah alam

Assalamualaikum
 khamis miggu lepas gua ade ke shah alam ade 
urusam famly. selesai semua gua bosan gua ronda-ronda shah alam 
pusing sana pusing sini sekodeng awek kat sek2 mane tau ade yang sangkut kan.... 
perrgg lantak la (agak berani 
gua punya statement) hehe... teringat lak pulak kat blog tu cite pasal
rumah berhantu kat sek2 tu so gua mulakan misi pencarian....
pada gua rumah-rumah area situ memg agak seram n suram...
ok saksikan 

mula2 gua ingat rumah ni.... tapi gua rasa lain....... gua pun x ingat
rumah tu mcm mana yg penting lot tepi......... gua x puas ati gua 
ronda-ronda lagi....... dan ahirnye......

ini lah rupa nya rumah berhantu tu..... hehe siang agak x seram la
xtau lak suasana mlm mcm mane lak kan......

pandangan dari tepi rumah tersebut....... agak semak lah..... (eee...... tetiba rasa seram lak.....)
tapi gua agak sangsi gak la ngan cite tu, tah betui tah tidak..... ape pun masa gua 
jumpa rumah ni gua ade la terserempak beberapa org dok melepak dpn uma  ni....
gua rasa niat meraka same mcm gua....... nk tengok umah ni..... 
berani dtg mlm la wey...... terusterang gua x berani, xnk jadi usop dlm cite
kak limah balik rumah tu lari bawak wheelchair...... kehkeh......


terima kasih la sbb sudi melawat blog gua ye!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Derma Untuk Pelik klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Traffic Widget