Pengikut Blog Yang Pelik-pelik Ada

Isnin, 14 Mac 2011

saje jalan cari angin



assalamualaikum 
rasa nye lama gak x update blog ni
tgok video  ben ashaari semangat pulak.
so gua ikut tip dia gua balun je ape gua nk tulis 
walau pun tak berapa nak ade  idea 
dgn ini gua letak la gambar tuk tatapan umum 
jalan-jalan ke merlimau bersempena pilihan raya kecil kat melaka...
saksikan

perhentian pertama di R&R seremban

kul4 pagi tu kami singgah R&R restoran jejantas ayer keroh
konon nk tido la tp x le tido so kami melepak sampai kul6
kemudian kami gerak sampai di merlimau kul7 pagi

hehe..... org pas tengah bersorak....

kami x berani nk dekat so tgok la dari jauh

gua tgh cabar kwn gua xnak kua keta takut kena cepuk org pas.... hehe
(ade rupa mcm calon x hehe..)

kehkeh...... xpaham maksud dia..... hancur... hancur...

otw balik kita org singgah la bandar melaka
cari restoran yang menu dia luar biasa.... x ingat ape name kdai ni 
kami oder set hidang asam pedas kepala ikan, ayam kampung goreng & masak merah
daging salai masak lemak cili api n telo masin n ulam-ulaman.... air kt org sepakat paling murah punya
tea o ais limau..... bil rm8+ mahal nak mamapos.... hehe sebena nye kawan belanja.... 
org kaya kedaung kita pow je........


otw balik kami singgah lg di R&R ayer keroh mandi n minum....



sekian
terima kasih kerana melawat blog saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Derma Untuk Pelik klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Traffic Widget